onsdag 16 mars 2011

Barnvagnsballerina..

Var på barnvagnsbio idag med A och C och medföljande bebisar. Gick hur bra som helt, trots att båda mammorna trodde det skulle vara kaos, men alla barnen var relativt snälla. Filmen som visades var "Black Swan" med Natalie Portman. Sjukt bra!!


Jag bryr mig inte alls om att den blivit sågad i diverse recensioner, älskade stämningen i filmen, så läskig, paranoid, nervkittlande, jag satt som på nålar sista halvtimmen! Men också otroligt vacker, fantastisk musik och sorgligt slut, precis som en bra film ska vara!
Skönt att få lite underhållning/kultur på en onsdagsförmiddag, vi kan ju mer att bara fika, eller hur mammor;)

En annan rolig sak är att jag lyckats köpa mina efterlängtade babyaccessories. Giraffen handlades idag, Alex ÄLSKAR den, och biter som en tok. Bunker Lodgern hittade jag på Blocket, helt ny med lappar kvar. Hon skulle ha 800 kr, jag bjöd 600 kr. Hon kontrade med 700, sen hade jag tyvärr inte tid att svara på hennes sms på några timmar. När jag kollade mobilen senare hade jag fått två sms till, där hon först sänkte budet till 685, och sen 630, utan att jag behövde göra ngt! Skönt med människor som förhandlar med sig själva:) Hoppas på samma tur med bilhandlandet!!

2 kommentarer:

  1. Blev den sågad? Tur att jag inte visste det innan då, för jag tyckte filmen var bra, men otroligt otäck...en sån där som är svår att sluta tänka på...

    SvaraRadera
  2. Haha, snacka om att säljaren inte var nån bra förhandlare... Bra för dig att du inte kunde svara... :)

    SvaraRadera