torsdag 3 mars 2011

Hey Big Spender!

Har tokfyndat på Babylands kundkväll idag, och är sååå nöjd!

Åkte dit en halvtimme i förväg, men redan då var parkeringen smockfull, så jag fick ställa mig på reserverad plats, läskigt!! (har ju fått en och annan parkeringsbot..)
Kön ringlade sig ut från entrén, där vi fick stå och vänta i 20 min. När dörrarna väl öppnades, blev folk (35-40 åriga småbarnsföräldrar hela bunten) helt galna, och pressade sig in genom ingången i bästa vattenfestivalanda. Sen följde den mest hysteriska shoppingen jag nånsin sett, folk sprang hit och dit, slet och drog i allt, och flera var på vippen att börja knivslagsmål, kändes det som!!

Jag, smart som jag är, chansade, och sprang rakt genom hela lokalen och fick tag i en vagn, som var i jättesnygg mörkbrun färg, och lastade allt i den.



Allt detta lyckades jag få med mig:

Babytravel sulkyvagn
Britax Highway bilbarnstol
Britax Adventure bilbarnstol
Britax huvudstöd
Babybjörn haklapp
Babybjörn skedar
Dregelhaklapp (behöver typ 3000 st, Alex är ju värsta dregelmaskinen)
2 våtservetter
Superskön badrock till Julia

Summa: 3942 kr!!

Hallå, det är väl ändå ett superfynd!! Nu kan jag sussa gott och drömma om den nya vagnen och hur snygg den skulle vara med en Lodger Bunker i denimtyg....mmm....


2 kommentarer:

  1. Ojojoj kul att ha fyndat lite...
    Men konstigt att folk ska reagera så där när det är rea..hehehe..

    SvaraRadera
  2. Är själv i desperat behov av en Britax bilbarnstol, men antar att den du fyndade ändå stod för halva inköpssumman?

    SvaraRadera