måndag 20 juni 2011

I'm back, baby!

Ok, jag vet, har inte skrivit på såååå länge!

Det enda försvar jag har är att jag har haft lite mycket. Sjukdomar: otagliga förkylningar, halsfluss 2 ggr, diskbråck 2 ggr, varav 1 gång på ett nytt ställe i ryggen, tjohoo! Det straffar sig att vara duktig, har börjat träna på Sats
2-3 ggr i veckan med en kompis, Alex är på MiniSats, jättekul!

Men var nog lite väl entusiastisk, det knakade lite varstans, och sen var bråcket ett faktum....igen. Men har vilat i 2 v nu, kör igång imorgon igen, skönt. Konstigt att man bara behöver träna några veckor, innan man får abstinensproblem om man inte gör det! Min målbild är sjävlklart:




Men jag är nöjd med att bara må bättre, få en frisk rygg och massor av energi att leka med barnen! Har anmält mig till en tävling om att bli modell för en dag, vore kul att se om jag fortfarande har "det" :). Gå in på


om du oxå vill anmäla dig!

Nu ska jag kolla på Blocket efter en massa möbler, måste möblera ett hus (i huvudet) som vi kanske kanske kanske kan köpa, kan inte säga ngt mer...schhhhhh...

1 kommentar: