måndag 21 februari 2011

Mamma, jag vill ha gogis!!!!

Dottern kommer hem från dagis och är helt rabiat; Mamma jag vill ha gogis!!! Hon vet mycket väl att hon aldig får det på vardagar, men idag har det slagit slint. Vet inte om hon har ätit dåligt, men idag har stora sockerdemonen (som även hälsar på mig titt som tätt) hälsat på. Jag vet att det kommer tjatas minst 1 timme....Suck!!

Annars sitter jag som vanligt och suktar efter helt onödiga barnsaker. Har bestämt mig att jag ska köpa den här tugggiraffen (Sophie, som alla kändisars barn har:) till Alex, medan han fortfarande är intresserad. Han har varit gnällig dom senaste 4-5 dagarna, och dom som känner honom vet att det inte är hans stil:) Så jag tror det är tänder på G. Måste faktiskt förverkliga alla mina barnsaksdrömmar nu, det är ju vårt sista barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar