måndag 28 februari 2011

Alex 6 månader idag!

Grattis till min lilla stora kille som fyller 6 månader idag, jag kan inte fatta det! Känns som igår du föddes, dom här månaderna har VERKLIGEN flugit förbi!
Men samtidigt känns det som du alltid har varit en del av vår familj.



När jag fick reda på att du var en liten kille som låg i min mage, kunde jag knappt tro det, vi har inte haft en kille i vår släkt på tre generationer, men så kom du och ingenting kunde vara mer självklart. Jag trodde inte att man kunde älska två barn lika mycket, det kan man, men på olika sätt!

Jag och Julia har varit så nära, att vi ibland känns som samma person. Som bebis kunde jag aldrig ens sätta ner henne på golvet, hon hängde jämt på mig. Och nu ibland kan hon driva mig till vansinne, med sina utbrott, sin envishet, att hon BARA vill ha på sig klänningar och annat, vet inte alls vad hon har fått det ifrån? Men hon är ju sååå underbar och charmig, när hon vill..:)




Alex å andra sidan, har sedan dag ett varit en en sån cool kille, och bara sovit, smilat, legat och jollrat, och varit allmänt nöjd med livet. Du är verkligem mitt njutningsbarn, min fina kille! Jag har sannerligen det bästa av två världar!!




Tack Alexander för att du är vår solstråle och gör vår värld ännu ljusare!!



 

1 kommentar:

  1. Sötnosarna...kan man köra stopp o väx pånsina barn ett tag tro...? :)

    SvaraRadera